Klachten
Opmerking, tip of een klacht
Dag in dag uit doen we bij Incassobond ons uiterste best. Wel willen de beste in ons vak zijn en kijken dan ook kritisch naar onze eigen dienstverlening. Toch kan het gebeuren dat u een opmerking, tip of een klacht heeft.
Professionele manier
Wij vragen u dan met klem om dit aan ons kenbaar te maken zodat wij hier op een professionele manier naar kunnen kijken. Hierdoor zijn wij in staat onze dienstverlening continu te verbeteren.
Tevredenheid
In het geval van een klacht dan gaan wij kijken hoe we deze kunnen oplossen en uiteraard gaan we hier discreet mee om. Graag horen wij in een zo vroeg mogelijk stadium uw onvrede, zodat wij snel en adequaat kunnen reageren. U kunt u klacht mailen naar info@www.incassobond.nl. Binnen 7 werkdagen zullen wij u klacht behandelen en u over de voortgang informeren. Bent u tevreden over ons, dan horen wij dat uiteraard ook graag.